  • Data: 2019-02-09 09:53:41
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2019 o 19:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup

    trycznych-w-polsce/

    > Wow, gdzie te tesle ?

    > Ale to jest bardzo kiepska statystyka.
    > o duzym poziomie nieufnosci.
    dlatego napisałem:
    "Oczywiście badanie to jest obarczone dużym błędem, bo próbek jest mało"

    i różnica między mną a wyzawcami religijnymi jest taka, że ja widzę dwie
    strony medlau, wyraźnie o tym piszę. do przekonania o racji lub braku
    racji skłania mnie prawdopodobieństwo.

    > Jakby byla zarejestrowana jedna tesla i ta jedna splonela, to bys
    > twierdzil, ze 100% płonie ?
    >
    > A jakby bylo zarejestrowanych 5 i zadna nie splonela (na razie), to bys
    > twierdzil, ze absolutnie bezpieczna ?

    przeczytaj całość mojego poprzedniego listu. pytasz drwiąco o coś na co
    już odpowiedziałem.

    ToMasz