  • Data: 2018-01-04 20:25:37
    Temat: Re: zbiornik walcowy
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-04 o 19:25, J.F. pisze:

    > Nic, tak mi sie cos przypomnialo, ze wymagany wspolczynnik
    > bezpieczenstwa byl 1.6 ... a tu grozi 1.414 ... blisko ...

    To zależy od wielu czynników dodatkowych.
    Oblicz sobie na podstawie tabeli z tej pracy.

    http://sms.am.put.poznan.pl/eskrypty_pliki/podstawym
    echaniki/7wytrzymaloscmaterialowcharakterystyka.pdf

    Na stronie 14/20 (jedyna pozioma strona) jest pokazana tabela
    klasycznego system doboru współczynników bezpieczeństwa.

    Wg: M. E. Niezgodziński, T. Niezgodziński: WZORY, WYKRESY
    I TABLICE WYTRZYMAŁOŚCIOWE. Wyd. Naukowo-Techniczne,
    Warszawa 2007

    WM