    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Date: Tue, 22 Jul 2014 17:11:50 +0000 (UTC)

    Moment zmiany furacza zbliża się szybciej, niż myślałem... raczej tej zimy
    już nie przejeździ, więc rozglądam się za czymś nowym, a póki co myślę,
    jak spylić Sienę, żeby najmniej stracić. Samochód po wypadku, przebieg
    135k, prawie bez podłogi (zeżarta przez rdzę do tego stopnia, że był
    problem z przeglądem, a mechanik nie podjął się podniesienia jej, żeby
    wymienić przeguby), ale np. silnik w dobrym stanie, fotele w niezłym
    stanie (a tylne prawie dziewicze, bo przez 90% czasu jeżdżę sam a przez
    10% w dwie osoby), dwuletnie opony (komplet na zimę i na lato), trzyletni
    akumulator, nowy alternator, nowa chłodnica... zastanawiam się, czy
    sprzedać furę w całości za jakieś śmieszne pieniądze, czy rozebrać ją i
    posprzedawać rzeczy typu silnik, fotele, deska rozdzielcza, drzwi, szyby,
    opony i inne graty osobno. Wiem że to nie pójdzie od ręki, ale mam gdzie
    trzymać graty, kasę też mogę zamrozić, żeby dostać trochę więcej.

    I tu się rodzą pytania.

    1. Za ile takie graty mogłyby wg Was pójść? 2k z tego wyciągnę, czy mogę
    zapomnieć? Za furę więcej raczej nie dostanę, wspomniane 2k za samochód to
    byłby sukces.

    2. Co jest potrzebne (fizycznie), żeby wyrejestrować samochód? Bo pewnie
    coś będę musiał zawieźć do tej kasacji. Sama rama wystarczy? Płaci się coś
    za to wtedy? Zakładam że ramę uda mi się przewieźć.

    Narzędzia, żeby rozebrać samochód na części pierwsze, mam.

    http://motogof.tumblr.com/