  • 11. Data: 2014-04-19 00:23:53
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nowyr,

    Saturday, April 19, 2014, 12:18:29 AM, you wrote:

    > Ty w to, przepraszam, wierzysz ? Ty elektronik ? :-)
    > Ja wierzę w Latającego Potwora Spagetti
    > RAmen!

    pl.soc.religia, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-04-19 00:33:17
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Sylwester Łazar napisał:
    > Użytkownik RoMan Mandziejewicz
    [..]
    [..]
    > Jestem człowiekiem małej wiary.
    > Jednak kiedy przypomniano mi poniższy fragment filmu,
    > abym sobie obejrzał dziś w Wielki Piątek o 15:00 - w godzinę upamiętnia
    > konania
    > Jezusa na krzyżu za grzechy całej ludzkości,
    > nie mogłem...
    > Zawsze, gdy myślę o mękach Jezusa, przedstawionych w pięknym filmie:
    > "Pasja" Mela Gibsona, jakoś cisną mi się łzy do oczu i serce mi coś ściska.

    Mnie tam podobały się inne filmy:
    Dogma
    ostatnie kuszenie chrystusa
    stygmaty

    Życzę własnego, trzeźwego spojrzenia na wszechświat i jego powstanie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2014-04-19 00:40:35
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Życzę własnego, trzeźwego spojrzenia na wszechświat i jego powstanie.

    Czasem ktoś wypali z armaty, a wydawać by się mogło, inżynier, umysł ścisły
    :-) A tu nagle słyszymy o zapłodnionych dziewicach czy reuscytacji kilka dni
    od śmierci :-) Jest w vodoo pewien specyfik, który podaje się śmiałkom. Po
    czym wyglądają jak nieżywi. Przychodzi szaman i ich "wskrzesza". Było na
    Discovery kiedyś :-)

  • 14. Data: 2014-04-19 00:54:55
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-04-19 00:22, nowyr pisze:

    > "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message

    > Ty masz czasem odjazdy :-) Kiedyś pisałeś, że przez całe życie nie
    > miałeś w domu telewizora. Dalej go nie posiadasz?

    Już pewnie posiada i dzięki temu mógł obejrzeć Pasję.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2014-04-19 00:59:25
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Już pewnie posiada i dzięki temu mógł obejrzeć Pasję.

    Może wyświetlali w świątyni ? :-)

  • 16. Data: 2014-04-19 01:07:59
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > jednak się odważyłem i obejrzałem...
    > http://www.youtube.com/watch?v=3XraiGDJmtk
    > Obyś się w porę zreflektował, zanim nie będzie za późno.

    Film, który moja wierząca bratowa podsumowała: "jestem zdegustowana
    pokazywaniem w filmie tak przejaskrawionego okrucieństwa", a ja dodam,
    że w filmie, którego skomercjalizowani do kości autorzy, jak hieny
    żerują na bezmyślności osób wierzących. Film, który tak samo jak cały
    kościół gra na uczuciach, mieszając fakty z mocno podkoloryzowaną fikcją.

  • 17. Data: 2014-04-19 01:09:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nowyr,

    Saturday, April 19, 2014, 12:59:25 AM, you wrote:

    [...]

    Panowie, litości.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-04-19 09:59:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 19 Apr 2014 00:40:35 +0200, "nowyr" <d...@y...pl> wrote:
    > Czasem ktoś wypali z armaty, a wydawać by się mogło, inżynier,
    umysł ścisły

    A co inżynier nie może być wierzący?

    --
    Marek

  • 19. Data: 2014-04-19 10:05:18
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    z okazji świąt:
    jebać europę!!!

  • 20. Data: 2014-04-19 10:30:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Saturday, April 19, 2014, 9:59:26 AM, you wrote:

    > A co inżynier nie może być wierzący?

    Może być. Ale to nie powód, żeby ewangelizować jak popadnie i gdzie
    popadnie.

    --
    Best regards,
    RoMan