    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czas zmienić profesję
    Date: Fri, 18 Jul 2014 17:29:53 +0200

    > pl.soc.polityka

    weź Roman...

    Też widziałem tą informację o finansowaniu zamków z piasku, i też mnie
    chuj strzelił (no inaczej się tego nie da opisać).
    Ale to nic nowego.

    Ze dwa lata temu był jakiś konkurs banku jakiegoś, na ich szczęście nie
    pamiętam jakiego.
    No i oczywiście konkurs pomysłów na biznes, nagrodzony dotacją (z tegoż
    banku).

    Wysmarowałem pewien projekt (najdelikatniej ujmując - nowe technologie,
    awangarda na poziomie światowym - bez fałszywej skromności).
    A wygrały "pomysły" w rodzaju - obwoźna myjnia samochodowa, salon
    malowania paznokci, itp.

    No myślałem, że sobie jaja robią. Ale nie. I tutaj jest podobnie.
    Ktoś z jakimś rozsądnym pomysłem dostanie figę, a pan sobie będzie
    grzebał w piasku. Pogratulować.