    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: czas zmienić profesję
    Date: Fri, 18 Jul 2014 18:28:53 +0200

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > http://www.gawex.pl/wiadomosci/wydarzenia/6992/Niety
    powa-promocja-bajkowe-zamki-z-piasku-na-plazy-w-Kolo
    brzegu
    > http://tinyurl.com/pf4q4q6
    > "Jak powiedział nam Tadeusz Kaczanowski Dyrektor Środkowopomorskiej Rady
    > Naczelnej Organizacji Technicznej w Koszalinie, "Pan Grzegorz Pawelski
    > otrzymał dotację w ramach projektu "Wsparcie na Starcie II" na założenie
    > własnej działalności gospodarczej. Głównym obszarem działalności Pana
    > Grzegorza Pawelskiego jest konserwacja i renowacja dzieł sztuki i obiektów
    > muzealnych, renowacja sztukaterii, wykonawstwo nowych elementów wystroju i
    > dekoracji wnętrz oraz przestrzeni użytkowej."

    Czy gdzieś są opoublikowane kryteria, jakimi posługiwała się komisja
    przy wyborze najlepszego projektu? Powinien zostać wybrany ten, który
    najbliższy jest podstawowemu celowi wsparcia. Gdybym zgłosił się tam
    z planem uruchomienia produkcji bułki tartej, to Wsparcie na Starcie
    by mi się należało jak psu zupa. Innych kandydatów zostawiłbym daleko
    w tyle w drodze po pieniądze.

    --
    Jarek