  • 101. Data: 2020-10-28 01:06:58
    Temat: Re: Martwię się
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-26 16:07, K wrote:

    > Ale nikt nie bedzie za toba chodzil i sprawdzal czy jezdzisz czy nie,
    > zreszta jaka kare przewidujesz dla tych, ktorzy zgosili niejezdzenie, a
    > jezdza?

    Nie zbierają te ch..ki przebiegu?

    > Albo zarejestruj na Ukrainie tam chyba nie ma przegladow w ogole albo
    > sie robi na gebe bez ogladania samochodu.

    Jest to jakiś pomysł.

  • 102. Data: 2020-10-28 01:07:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-26 18:51, Kubuś Puchatek wrote:

    > Rozumiem, że jak auto stoi mi pod pracą przez 8h to o ten czas przegląd
    > też powinien się przedłużyć?

    Po prostu masz przegląd raczej na jakiś przebieg niż na jakiś czas.
    Normalna sprawa dla normalnych ludzi.

  • 103. Data: 2020-10-28 01:09:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-26 13:26, K wrote:

    > Nie, ty pierdolisz jakimis ogolnikami. Ze sobie mozna wyrazic opinie na
    > temat projektu ustawy albo, ze sobie mozna isc do swojego lokalnego
    > posla, a konsultacje spoleczne w Polsce to juz w ogole szczyt szyderstwa
    > z tych, ktorzy ten burdel finansuja ze swoich podatkow. Nazwanie ciebie
    > debilem obraza debili.

    Też właśnie tak sobie myślę, że to frajerstwo. Jak ktoś w to wierzy to
    całe życie będzie chodził, cośtam mu uwzględnią, czegoć nie. Ale tak
    zagłosował to ma.

  • 104. Data: 2020-10-28 01:11:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-27 10:49, RadoslawF wrote:

    > Bredzisz.
    > W UK w ten sposób wyłapują januszy oszczrdzających na ubezpieczeniu.
    > Radiowóz cały czas skanuje tablice rejestracyjne i jak znajdzie
    > jakiś bez informacji o ubezpieczeniu to alarmuje siedzących
    > w nim funkcjonariuszy.

    No i właśnie, trzeba zlikwidować tablice rejestracyjne. Frog na trefnych
    jeździł.

  • 105. Data: 2020-10-28 01:11:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-27 11:19, K wrote:

> [...]
    > glownych oraz wjazdach i zjazdach z takowych. Poza tym sprawdzaja nie
    > tylko brak ubezpieczenia, ale tez brak oplaty za podatek drogowy oraz
    > wlasnie brak przegladu i czy osoba widniejaca w dowodzie rejestracyjnym
    > nie ma np. zakazu. Poza tym caly system to zespol naczyn polaczonych.
    > Jak ci sie konczy przeglad to dostajesz pismo z WK, ze jesli go nie
    > zrobisz to nie pobiora ci z konta podatku drogowego i zgodnie z prawem
    > bedziesz musial zabrac auto z drogi publicznej. Tak samo jak info o
    > wykroczeniach laduje u ubezpieczycieli aby mogli ci dojebac zwyzke :D

    Czemu nie ma opłat w piechtochodach i nie skanują piechtochodów?

  • 106. Data: 2020-10-28 01:13:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-27 12:55, RadoslawF wrote:

    > Bo jesteśmy krajem trzeciego świata.
    > W takiej Norwegii za przejazd płacisz jak ci rachunek wyślą.
    > Pojazdy z hujni europejskiej też.

    To za jeżdżenie trzeba płacić? Fiu fiu

    > Wbrew pozorom bardzo mała i głównie dotyczy pojazdów z głębokiej wsi.
    > Mieszkańcy miast mają świadomość że przy byle stłuczce brak przeglądu
    > oznacza że ubezpieczyciel zostawia cię z ręką w nocniku.
    > A byle wgnieciony błotnik może kosztować nawet kilkanaście tysięcy.

    No tak, no tak, ale akurat mowa o przeglądzie. I to nie jego
    nieprzejściu tylko pilnowania wszystkich swoich samochodów.

  • 107. Data: 2020-10-28 01:15:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-27 21:49, RadoslawF wrote:

    > Liwiusz jest teoretykiem.
    > W praktyce jak ubezpieczyciel wystąpi z regresem to najpierw
    > musisz zapłacić a potem możesz się z nim kopać w sądzie.

    Kto na to pójdzie przy bnraku podstawy prawnej?

  • 108. Data: 2020-10-28 05:38:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 27.10.2020 20:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Podlinkujesz?

    20%
    Co prawda bez źródła tej informacji. Być może na podstawie surowych
    danych z CEPIK, a te wiadomo jakie są.
    O tu:
    https://wyborcza.pl/7,155287,26437641,
    zaplacisz-podwojnie-z-opoznienie-badan-technicznych-
    auta-kolejna.html#S.
    Gospodarka-K.C-B.2-L.1.duzy

    --
    Pete

  • 109. Data: 2020-10-28 06:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Twoje wnioskowanie mnie zdumiewa.
    > Pytałeś czy mam dane na temat skali zjawiska udziału w ruchu
    > samochodów bez przeglądu. Podałem Ci przykładowo z czego można
    > próbować to wyliczać, a Ty na koniec przypisujesz mi chęć
    > przeciwdziałania temu zjawisku.

    Skoro zgadzasz sie ze coś trzeba bylo zrobic, ze nalozone kary są
    słuszne to rozumiem, ze uwazasz iz to jest problem.
    Jezeli ja widze zmiane w prawie która naprawia coś co moim zdaniem nie
    jest problemem to twierdze ze te zmiany w prawie sa niepotrzebne i tak
    naprawde maja komus zrobic dobrze a nie rozwiazac problem.

    > I jeszcze mnie obrażasz,
    > sugerując, że posiadam zestaw negatywnych cech właściwych
    > politykom :-)

    Nie obrazam cie, a przynajmniej miałem nadzieje ze sie nie obrazisz
    takim lekkim zartem z mnostwem emitikonów to podkreslajacych.

    > Tak się zastanawiam, że może kogutek słusznie
    > na Ciebie najeżdża w sprawie tej wody, skoro ty tak głupie wnioski
    > wyciągasz.

    Sprobuj z Zenkiem na ten temat merytorycznie pogadac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 110. Data: 2020-10-28 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > W odwróceniu sytuacji.
    > Nie ma podstaw do regresu z OC w przypadku jazdy
    > samochodem bez pieczątki w dowodzie czy bez badań
    > i spowodowaniu jakiejś kolizji.
    > Ale nie padło ani jedno stwierdzenie, że można jeździć
    > NIESPRAWNYM autem zupełnie bezkarnie.
    > Jak auto jest sprawne, to nie ma znaczenia czy jest pieczątka czy
    > nie.

    A mogłbys przeczytac dokładnie moja wymiane zdan z Liwiuszem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire