eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de
    !peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Sat, 13 Feb 2021 22:49:41 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210213-4, 13.02.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Message-ID: <60284975$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.120.103
    X-Trace: 1613252981 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 178.37.120.103:49812
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3067
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761758
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.02.2021 o 22:13, - pisze:
    [...]
    > Te taktyke znam. To o co pytam to raczej z kategorii jak uniknac certolenia sie z
    akumulatorem (mam tylko jeden) i unikniecia tego ze rano nie odpali.
    >
    > Zauwaz ze napisales: "Jeśli mam problem z uruchomieniem silnika, podładowuję
    akumulator. "
    >
    > Ja tego chce uniknac.

    Nie unikniesz. Chcesz mierzyć napięcie kiedy? Kiedy zostawiasz samochód
    czy rano. Co da Ci ranny pomiar, kiedy nie odpali? Nie obserwując cały
    czas zachowania akumulatora i systemu ładowania nie masz żadnej
    informacji wyjściowej. Mając nawet taką informację, możesz się
    spodziewać ale to nadal loteria. Pomiar niewiele daje, skoro nie
    odpalisz samochodu a wskazania będą mieściły się w normie. W drugą
    stronę, to pomiar może wskazywać, że trzeba się przygotować na wymianę
    ale w przypadku akumulatorów i ich stanów to nie są dane dokładne i
    jeszcze pociągnie pół roku.
    >
    > W wersji rozszerzonej chce miec pojecie czy skoro teraz zima sie konczy to mam i
    tak leciec po nowy aku czy poczekac do przyszlych chlodow. 300-500pln piechota nie
    chodzi i lepiej je wydac za 8 miesiecy a nie teraz. Ale to juz filozofancja, mnie
    interesuje realna charakterystyka albo przynajmniej korelacja.
    >
    Jak dla mnie, jeden tydzień jak w/w napisałem jest wyraźnym wskaźnikiem
    że należy wymienić akumulator. Nie dopisałem tylko, że wymieniając w
    grudniu akumulator mam 100% że odpali przy dużym mrozie, bo jest nowy.
    jak narazie sprawdziło się to w 100% i traktuję to jako pewnik a nie
    domniemania :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: