eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Data: 2021-02-14 08:49:21
    Temat: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Od: Desoft <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi chodzi o ocene stanu wewnetrznego akumulatora. Zrobic sobie opornice z blachy to
    ja umiem. Dodanie do tego miernika cegowego tez nie jest jakims duzym problemem. Tyle
    ze nawet tym sposobem wiele sie nie dowiem. Gosciu co mi ten aku wymienil stwierdzil
    ze nie trzeba wymieniac bo mu jego miernik powiedzial ze starczy doladowac. Nie
    klocil sie jak mu powiedzialem ze doladowalem niedawno.

    > To troche pachnie kawalem jak facet przyszedl do lekarza, i po badaniu tenze lekarz
    mowi: przestac pic, palic i balowac. Jak facet powiedzial ze nie pije nie pali i
    tylko ksiazki czyta to lekarz powiedzial no to trzeba szybko na stol i przeszczep
    robic.

    > Czy jakos tak...

    Chyba tak: To zmień pan lekarza.

    --