-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!mVlgSybReZ4DlV0Ch0Ho6Q.user.gioia.aioe.org.POSTED!not-for-mail
From: Desoft <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
Date: Sun, 14 Feb 2021 09:06:07 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 31
Message-ID: <s0allf$16uq$1@gioia.aioe.org>
References: <0...@g...com>
<s09gjk$vmit$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<9...@g...com>
NNTP-Posting-Host: mVlgSybReZ4DlV0Ch0Ho6Q.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.0
Content-Language: pl
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761784
[ ukryj nagłówki ]>> Jakoś pewnie wygląda, ale jakie to ma znaczenie bez obciążenia
>> akumulatora? Ciebie interesuje to, czy jego wydolność prądowa wystarcza
>> do spełnienia założonej funkcji, tj. rozruchu pojazdu. Nie sądzę, by
>> istnała prosta zależność prądu od napięcia. W pełni naładowany
Dokładnie tak
> Ten moj stary mial 11.3V w lato. W zime mial 10.8V I jeszcze krecil. Wylozyl sie po
dwu dniach stania od momentu ladowania i przy -26C.
Jak to zmierzyłeś?
Zaraz po naładowaniu? bez obciążenia?
> Odpowiedz na moje pytanie jest prosta:
> Jest/nie ma zaleznosci miedzy napieciem w niskich temperaturach a stanem
akumulatora.
SEM czy napięcia?
Jeżeli SEM, to odpowiedź jest nie ma zależności.
Jeżeli napięcia, to pod jakim obciążeniem?
Z mojego doświadczenia:
Samochód sam jest w stanie naładować sobie akumulator - nie ma potrzeby
doładowywania prostownikiem. Pomijam oczywiście sytuacje kiedy został
rozładowany poprzez pozostawione światła itp.
Jeżeli jest zimno, to więcej daje ogrzanie akumulatora niż jego
ładowanie. Akumulator który jeszcze kręcił latem, zimą przestał, ale
kręcił bez problemów kiedy na noc zabierałem go do domu.
--
Desoft
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.21 11:33 ToMasz
- 14.02.21 11:46 Paweł Pawłowicz
- 14.02.21 11:50 Paweł Pawłowicz
- 14.02.21 12:21 LordBluzg(R)
- 14.02.21 14:52 Janusz
- 14.02.21 14:57 Janusz
- 14.02.21 15:15 Piotr Wyderski
- 14.02.21 15:23 LordBluzg(R)
- 14.02.21 15:31 Piotr Wyderski
- 14.02.21 23:24 Desoft
- 15.02.21 01:07 -
- 15.02.21 01:13 -
- 15.02.21 01:24 -
- 15.02.21 03:25 RoMan Mandziejewicz
- 15.02.21 09:29 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=