  • Data: 2020-09-30 11:08:12
    Temat: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > ale zilion poradników mówi

    Właśnie nie znalazłem nic konkretnego.

    > może nie drapać, może jest w pobliżu śrubka masy.

    Ciężko powiedzieć, dostęp jest bardzo słaby (trzeba odchylić podsufitkę
    i można włożyć rękę), ale raczej nie spodziewam się śrubki w dachu. Może
    w słupku, ale to znów odległość, czyli indukcyjność. Chyba jednak
    najprościej będzie zdrapać.

    > i została tylko smycz

    A no.

    --
    "Ostatnio byłem u wróżki, by przepowiedziała mi przyszłość. Kiedy
    spojrzała w szklaną kulę nagle zbladła i wybiegła z namiotu, biegnąc ile