  • Data: 2023-05-16 16:35:56
    Temat: Re: Aparat fotograficzny czy komórka ?
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 maja 2023 o 11:53:16 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):
    [..]
    > Byłem pod tym względem całkiem zadowolony z Samsunga A12. W tej chwili
    > mam A33 i zasadniczo nie narzekam, ale A12 robi MZ lepsze zdjęcia. 3
    > obiektywy, włączając szerokątny. Jak nie potrzebujesz jakiś fiubzdziu
    > wypasów co będą robić cuda np. nocą to do codziennych zdjęć rodzinnych i
    > sytuacyjnych MZ jak najbardziej. Cena nowych na allegro 500-700zł. Tylko
    > się nie skuś na nowszy model A13, bo zdjęciowo akurat tu jest dużo
    > gorzej

    Porównałem te dwa Samsung'i tutaj:
    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10604
    &idPhone2=11429
    Cenami podanymi przyt ym porównaniu sie nie sugerujcie bo chyba sa podane na dzień
    "premiery" w handlu.

    Twój jest trochę lepszy w pixelach, a mimo to robi gorsze fotografie ?
    Nie zrozumiałem też kwestii tych 3-ch obiektywów - którego z aparatów/telefonów
    dotyczą ?
    Są wymienne czy też jakoś się przełączają ? Poza tym jak z fotografią nocną tj, w
    miastach
    - więc nie ma zupełnej ciemności bo jest ośwetlenie uliczne.