eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaCierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL › Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
  • X-Received: by 2002:a9d:4809:: with SMTP id c9mr16447822otf.209.1602426708611; Sun,
    11 Oct 2020 07:31:48 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:4809:: with SMTP id c9mr16447822otf.209.1602426708611; Sun,
    11 Oct 2020 07:31:48 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!tr3
    .eu1.usenetexpress.com!feeder.usenetexpress.com!tr1.iad1.usenetexpress.com!bord
    er1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.co
    m!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 11 Oct 2020 07:31:48 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f7ec324$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=121.184.31.158;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 121.184.31.158
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <5f7c7f0a$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5f7dfca8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5f7ec324$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 11 Oct 2020 14:31:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 26
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44817
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 8 października 2020 16:43:34 UTC+9 użytkownik nadir napisał:
    > W dniu 08.10.2020 o 01:03, Konrad Anikiel pisze:
    >
    > > Może łatwiej by było przechylić sam fotel?
    >
    > Sam fotel może łatwiej, nie wiem, nie znam się.
    > Ale do przechyłu fotela trzeba by jeszcze dostosować; dźwignie, pedały,
    > liczniki, wskaźniki. Dodatkowo czasem zachodzi potrzeba zatrzymać się w
    > poprzek stoku i wyjść/wejść do maszyny. Jedne drzwi otworzą się same, z
    > tymi po przeciwnej stronie trzeba będzie się siłować.
    > Te problemy też da się rozwiązać, ale jakoś tak się złożyło, że mniej
    > więcej w tym samym czasie, na dwóch różnych półkulach wpadli na to, że
    > lepiej/łatwiej przechylać całą kabinę. Mam za małą praktykę w orce, i
    > żadną w robieniu tego na stokach, żeby kwestionować takie czy inne pomysły.

    No tak, ale oni tam przechylali nie tyle kabinę co silnik. A kół nie. Weź to
    napędzaj. Hydraulicznie by było łatwiej, ale tam są zębate przekładnie. Chyba że się
    mylę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: