-
X-Received: by 2002:a9d:4809:: with SMTP id c9mr16447822otf.209.1602426708611; Sun,
11 Oct 2020 07:31:48 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a9d:4809:: with SMTP id c9mr16447822otf.209.1602426708611; Sun,
11 Oct 2020 07:31:48 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!tr3
.eu1.usenetexpress.com!feeder.usenetexpress.com!tr1.iad1.usenetexpress.com!bord
er1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.co
m!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Sun, 11 Oct 2020 07:31:48 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5f7ec324$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=121.184.31.158;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 121.184.31.158
References: <a...@n...neostrada.pl>
<5f7c7f0a$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5f7dfca8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5f7ec324$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Sun, 11 Oct 2020 14:31:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 26
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44817
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 8 października 2020 16:43:34 UTC+9 użytkownik nadir napisał:
> W dniu 08.10.2020 o 01:03, Konrad Anikiel pisze:
>
> > Może łatwiej by było przechylić sam fotel?
>
> Sam fotel może łatwiej, nie wiem, nie znam się.
> Ale do przechyłu fotela trzeba by jeszcze dostosować; dźwignie, pedały,
> liczniki, wskaźniki. Dodatkowo czasem zachodzi potrzeba zatrzymać się w
> poprzek stoku i wyjść/wejść do maszyny. Jedne drzwi otworzą się same, z
> tymi po przeciwnej stronie trzeba będzie się siłować.
> Te problemy też da się rozwiązać, ale jakoś tak się złożyło, że mniej
> więcej w tym samym czasie, na dwóch różnych półkulach wpadli na to, że
> lepiej/łatwiej przechylać całą kabinę. Mam za małą praktykę w orce, i
> żadną w robieniu tego na stokach, żeby kwestionować takie czy inne pomysły.
No tak, ale oni tam przechylali nie tyle kabinę co silnik. A kół nie. Weź to
napędzaj. Hydraulicznie by było łatwiej, ale tam są zębate przekładnie. Chyba że się
mylę?
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.20 14:23 J.F.
- 12.10.20 14:43 J.F.
- 12.10.20 14:57 J.F.
- 12.10.20 15:21 Konrad Anikiel
- 12.10.20 16:49 Konrad Anikiel
- 12.10.20 18:27 J.F.
- 12.10.20 19:18 J.F.
- 14.10.20 09:00 J.F.
- 14.10.20 10:25 WM
- 14.10.20 10:43 Konrad Anikiel
- 14.10.20 10:47 Konrad Anikiel
- 14.10.20 12:24 WM
- 14.10.20 15:54 J.F.
- 14.10.20 22:14 Adam
- 14.10.20 23:24 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
- Telefoniczna kopiarka kluczy
- Awaria rury
- Prawo do naprawy
- Re: Download Solution Manual Fundamentals of Renewable Energy Processes (3rd Ed., Aldo da Rosa)
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=