  • Data: 2023-05-21 08:58:03
    Temat: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 20 maja 2023 o 22:09:50 UTC+2 heby napisał(a):
    > Tak.
    >
    > Jeśli chcesz jakiegoś hardkoru to poszukaj sobie w bibotekach Ardiuno
    > ciągu znaków ::~ albo template.
    >
    > Jak to pokazuje embedowcom to czasami się zawieszają na jakimś asercie w
    > mózgu. No bo jak to tak...

    Ale co to, Arduino to jakaś biblia, wyrocznia?
    Czy ci twoi "embedowcy" to na Arduino chowani (w liceum, w drugiej połowie 90-tych, a
    właściwie w 1. klasie, więc 94/95, mieliśmy taki przedmiot "technika". Do
    "komputerów" nie doszliśmy - może i dobrze, bo w tym samym liceum na "informatyce"
    "dowiedziałem się", że początkiem wszelkiej informatyzacji było powstanie procesora
    8086, w, jak sama nazwa wskazuje, 1986r. - a w podręczniku czy ćwiczeniach było tyle,
    że istnieje coś takiego jak Norton Commander - program swoją drogą genialny - nawet
    screeny były, ale chowanie dzieci na nortonie to tyle samo co embedowców na Arduino)?
    Jak tak to przestaję się dziwić wzmożeniu w temacie ;>