-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Elektryczność a środowisko
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <p0mbfk$jq8$1@node1.news.atman.pl> <p0mfun$ghs$1@node2.news.atman.pl>
<p0mneo$ncv$1@node2.news.atman.pl> <p0n4cq$3if$1@node2.news.atman.pl>
<p0pl2q$qar$1@node1.news.atman.pl> <p0r34b$ncj$1@node2.news.atman.pl>
<p0rtmn$1el$1@node1.news.atman.pl> <p0s9ur$r1k$1@node2.news.atman.pl>
<5a31b0a1$0$3687$426a74cc@news.free.fr>
<o...@h...linksys>
<5a325fd1$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@h...linksys>
<5a3283cd$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@h...linksys>
From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
Date: Thu, 14 Dec 2017 15:45:36 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <5a328e90$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 84.10.46.226
X-Trace: 1513262736 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15191 84.10.46.226:7249
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:727262
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-12-14 o 15:13, SW3 pisze:
> W dniu 14.12.2017 o 14:59 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
>
>>> Dla zabezpieczenia przed niespodziewanymi wysokimi rachunkami można
>>> by wprowadzić górny limit ceny.
>>
>> I nadal - obudzic sie z rozladowanym autem :-)
>
> Jeżeli ta odpowiedź dotyczy cytowanego powyżej fragmentu to uściślam, że
> chodziło mi o wprowadzenie limitu ceny na giełdzie (aby była pewność, że
> prąd nigdy nie będzie droższy niż...) a nie w algorytmie sterującym
> ładowaniem samochodu (który by nie ładował nawet gdy odjazd za chwilę).
Co samo w sobie nie zabezpieczy dostatecznej ilości prądu w razie gdyby
jednak dość ludzi postanowiło równocześnie stwierdzić, że _muszą_ mieć
naładowany samochód.
Pozdrawiam
DD
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.17 17:15 J.F.
- 14.12.17 17:26 Jacek Maciejewski
- 14.12.17 20:35 Marek S
- 14.12.17 20:42 Marek S
- 14.12.17 21:03 Marek S
- 14.12.17 21:36 Marek S
- 14.12.17 23:24 HF5BS
- 14.12.17 23:50 HF5BS
- 15.12.17 00:34 HF5BS
- 15.12.17 01:04 HF5BS
- 15.12.17 07:28 jacek
- 15.12.17 08:45 J.F.
- 15.12.17 09:14 J.F.
- 15.12.17 09:54 jacek
- 15.12.17 11:36 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
- Fajny film widziałem...
- Jaka ładowarka sieciowa do Iphona?
- Taśma izolacyjna do prac elektrycznych
- Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=