  • Data: 2021-08-18 14:44:19
    Temat: Re: Elektryfikacja wsi za okupacji
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 18 sierpnia 2021 o 14:22:46 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    według różnych szacunków w szczycie prawie 400 tysięcy. AL według niepotwierdzonych
    informacji w szczycie 30 tysięcy a według potwierdzonych pomiędzy 3 a 5 tysięcy.

    > A czasem w czasie,
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Republika_Pi%C5%84czow
    ska_(1944)
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Bataliony_Ch%C5%82opsk
    ie#Rozmowy_scaleniowe_z_Armi%C4%85_Krajow%C4%85

    > "Natomiast AK zarzucano że jest powiązana z sanacją, lansuje pański
    > styl bycia, pogardza środowiskiem chłopskim i reprezentuje program
    > polityczny obcy interesom wsi. W rezultacie scalenie nie zostało
    > zakończone[11]. Z liczących około 112 000 ludzi oddziałów taktycznych
    > BCh tylko około 40 000 weszło w skład AK, reszta zachowała
    > samodzielność"
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowe_Si%C5%82y_Zbr
    ojne#Rozmowy_scaleniowe_z_Armi%C4%85_Krajow%C4%85_i_
    roz%C5%82am_w_Narodowych_Si%C5%82ach_Zbrojnych
    iany-nazw-ulic/nazwy-ulic/nazwy-do-zmiany/39928,ul-M
    alego-Franka.html
    > Bron partyzantom potrzebna, a pieniadze ... sluzbowe?
    > W wyniku potyczki z Niemcami.
    > Oprocz propagandy, to byc moze nie wiedziano wtedy jak to bylo
    > dokladnie.
    >
    > J.
    Doczytałes że w wyniku potyczki z niemcami ale już nie napisałeś że obrabowali
    żołnierza AK. To się nazywa propaganda. Według niej Polacy nie wiedzieli że niemcy
    masowo mordują Polaków wyznania mojżeszowego. Ze Frank nie powiedział jakos tak że ma
    być tak że wyjście Polaka po papierosy było jego wycieczka w nieznane. Na gestapo
    karmili schabowymi, a dzieciom nie próbowano zmieniać koloru oczu i nie bylo
    eksperymentów na bliźniakach. Szkoda że zachował się materialny dowód tego co się
    działo w obozach koncentracyjnych. Są nim ryciny w anatomia człowieka Bochenka. To
    nią muszą praktycznie nauczyć się na pamięć studenci medycyny, a jest tego kilka
    tomów. O ile duża część rysunków można było zrobić wykorzystując naturalnie zmarłych
    to wszystkie rysunki płodów na różnym etapie rozwoju powstawały tak że zapładnianiano
    kobiety a potem je mordowano i robiono im sekcje. Firma bayer nie kupowała młodych
    kobiet do eksperymentów medycznych. Pierwszym kosmonauta nie był czeski żyd którego
    zapakowali do V2 i wysłali tak wysoko że otarł się o kosmos. Oczywiście nie przeżył.
    Ważne były dane kiedy i na co umarł. Siemens nie testował działania wyłączników
    roznicowo prądowych na ludziach. Jeśli tego wszystkiego nie było to pewno i wojny nie
    było.