  • Data: 2021-05-04 12:42:31
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.05.2021 o 20:03, Monika Głowacka pisze:
    > Czy jest jakiś sposób na filtrowanie spamu w telefonie stacjonarnym ?
    > W komórce z androidem instaluję aplikację filtrującą, a jak to zrobić w
    > tel stacjonarnym ?
    > Operator nie chce blokować.

    Kilka lat temu przeniosłem starszej osobie numer komórki i stacjonarny
    do PLAY.
    SIM dla numeru stacjonarnego jest wsadzony do smartfona z ustawioną
    polityką "odrzucaj wszystkie połączenia, których nie ma w książce
    telefonicznej".

    Abonament za pakiet tych dwóch numerów wynosi 35 zł/miesiąc brutto.
    Połączenia bez limitu, nawet 1 GB na internet w tym jest.
    Inni operatorzy GSM mają pewnie podobne oferty.

    Abo za sam stacjonarny - bez minut - był droższy.

    Jeśli użytkownik ma duży problem z obsługą smartfona, a to jest raczej
    powszechne, to ostatecznie są bramki z możliwością podłączenia Tulipana.
    --
    Olek