  • Data: 2021-05-05 11:16:58
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > O co chodzi z tymi kosztami - druty przeciez sa.
    > Konserwacji co miesiac wymagaja, czy co ?

    Wbrew pozorom sporo jest tej konserwacji. Menele kradną te druty,
    łączówki śniedzieją. Marudni klienci wciąż chcą, by ich a to podłączać,
    a to odłączać lub przenosić. To wymaga ciągłej pracy monterów. Ulewy
    zalewają studzienki, a wiatry zwrywają linie napowietrzne. Ponadto
    obciążeniem finansowym są centrale. Prąd potrzebny do zasilenia każdej
    linii, a ten nie jest za darmo. Ale to szczegół w porównaniu z opłatami
    licencyjnymi. Tu działa(ł) taki model, że poza zakupem hardware (dość
    tanio) producent centrali co ileś lat nalicza opłaty za używanie numerów.
    Jak trzeba licencję odświeżyć, pojawia się ból. To wszystko dobrze się
    spinało, gdy klienci dużo dzwonili i przynajmniej część z nich płaciła
    duże rachunki. Teraz spinać się przestało.

    --
    Jarek