  • Data: 2021-05-05 14:11:52
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > W kontekscie "filtrowania spamu na tel stacjonarnym"? Dlaczego? Miało
    > być "jak na komórce".

    Filtrowanie tak, ale już przemieszczanie się z komórką przypisaną do
    lokalizacji odpada.

    > Taki zamysł w Planie Numeracji Krajowej z numeracją geograficzną. Dość
    > anachroniczny dzisiaj.

    Ty to wiesz, ja to wiem, a "oni" nie?

    > Całkiem sporo -- https://numeracja.uke.gov.pl/pl/pstn_tables
    > Raczej ich przybywa, niż ubywa, bo sieci telewizji kablowej na ogół
    > działają również jako operator sieci stacjonarnej z własnym zasobem
    > numeracji.

    Miałem na myśli konwencjonalny POTS. Kablówka, jak sama nazwa mówi, i
    tak jakimś kablem do abonenta musi podejść, więc co im daje
    przechodzenie na sieć komórkową?

    > Oni już się inaczej nazywają.

    Faktycznie. Tak rzadko się do nich loguję, że zapomniałem, że już dawno
    nazwę zmienili.