    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Fotoradar w telefonie
    Date: Wed, 7 Dec 2022 17:03:32 +0100

    On Tue, 06 Dec 2022 20:12:00 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Inna sprawa, że on ten unikod wstawiał, IIRC, bez sensownych nagłówków.
    > Teraz to może i by tak mogło być domyślnie, ale nie wtedy.
    > To pewnie było powodem, że jego listy nie wyświetlały się prawidłowo.

    On mial jeszcze pare innych niby dobrych pomyslow, tylko ze
    kompatybilnosc ciazy.
    Np po co łamać linie - akapit piszę ciagiem, niech łamie czytnik u
    czytelnika, w zaleznosci od jego ustawien.

    > Może to było też jakoś skrzyżowane z Outlookiem, czy Outlook Expressem,
    > który nie potrafił wstawiać nagłówków MIME? Różne programy bez problemu
    > wyświetlały unikod (np. Gnus) - ale sensowny.

    Ja tam ze swojej strony raczej pamietam, ze stare programy unixowe
    sobie nie radziły, wiec trzeba sie przesiadac na nowe,
    wyszukiwanie jest niepewne, bo znow programy sobie roznie radzą,
    teraz kolejny efekt - Unicode jest skomplikowany i potęzny - mozna
    komus komputer zresetować.

    > Może on jeszcze kodował to w QP? Bez nagłówków, to nie wiem jak coś
    > miałoby to racjonalnie wyświetlić. Ale może to nieco inaczej było.

    Kolejny problem z unicode, to wyszukiwanie i wpisywanie nie tylko na
    newsach. Zupelnie nie wiadomo, jak sobie wyszukiwarki poradzą,
    jak odszukac np na youtube film opisany po rosyjsku czy ukrainsku,
    jak przeczytac strone po chinsku czy wietnamsku ... byloby czyste
    ASCII, byloby łatwiej :-)

    Na razie Kazachstan wyciągnąl lekcje.

    J.