  • Data: 2020-06-25 20:19:29
    Temat: Re: Olympus sprzedaje swój dział fotograficzny
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zdania czy to dobra marka. Pewnie tak, kiedyś mi tu polecono
    > XZ-1 i byłem zadowolony. Aż się zepsuł, i jakoś do serwisu nie mogę
    > dojechać, bo to co robi smartfon mi wystarcza, a nawet bardziej bo ma
    > szeroki kąt.

    Czyli nie jesteś więcej ich potencjalnym klientem. Olympus, jak i inni
    producenci aparatów fotograficznych, orientują się obecnie na tych, komu
    nie wystarcza smartfon. A ich siłą rzeczy jest coraz mniej. Olympus był
    bardzo innowacyjną firmą, ale nie zawsze z odpowiednio dobrymi
    strategiami marketingowymi.