  • Data: 2020-10-28 11:15:58
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-10-2020 o 11:02, J.F. pisze:

    > Nie moze byc, przeciez im sie dynamiczniej jezdzi, tym sie potem dluzej
    > laduje

    Ciągle mylisz dynamikę z prędkością przelotową.

    >i wychodzi na to, ze sie nie oplaca :-)

    Tylko wtedy, gdy masz trasę ponad dwa razy dłuższą niż zasięg auta przy
    dynamicznej jeździe (albo odpowiednia zbliżoną do tego zasięgu).
    Wtedy dynamiczna jazda może spowodować że będziesz musiał ładować
    kolejny raz,a to bez sensu.

    W pozostałych przypadkach bez różnicy, bo uzupełnisz sobie prąd po
    dojechaniu.

    > Jak 99% robisz po miescie :-)

    Albo masz zasięg wystarczający na zaplanowaną trasę.

    > Zaplacony z gory ...

    Tak, zapłaciłem za niego z góry też 0 zł.