  • Data: 2020-10-28 12:30:37
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-10-2020 o 12:05, J.F. pisze:

    > Jedno i drugie wymaga mocy :)

    Ale niekoniecznie przez długi czas.

    > Tesla ma duzy zasieg, leaf juz chyba nie taki duzy, a przy dynamicznej
    > jezdzie ... to na ile km starczy ?

    Ale Tesli czy Leafowi?
    Zresztą - nie mam ani jednego ani drugiego, więc ciężko się wypowiadać.

    > Mozna to nazwac "trasą" ?
    > No dobra, na 50 km pewnie starczy.

    W moim, żeby mieć zadowalającą dynamikę, wystarczy na 4 razy tyle.

    > No coz, podobno dobra dotacje miales,

    Nie miałem.
    Mam przyznaną, ale jeszcze nie wykorzystałem.
    Planuję wykorzystać przy następnym aucie, z zasięgiem 400-500 km.

    Obecne auto wymieniłem 1:1 na poprzedniego benzyniaka.