  • Data: 2017-03-20 20:41:07
    Temat: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/20/2017 11:47 AM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Bzdura. Przekonanie, że uczenie czegoś musi się odbyć kosztem nieuczenia
    > czegoś innego, jest przekonanim skrajnie niemądrym

    Skrajnie niemądre jest zakładanie że dasię upchnąc więcej historii i
    Mickiewiczów w tej samej ilości godzin. A do tego własnie w tej chwili
    pcha ideologia.

    > Polsko-Radzieckiej. A ja i tak ze szkoły wyniosłem Mickiewicza i rachunek
    > całkowy. A nie to, co sobie ktoś nakreślił.

    Ja też wynioslem. Ale młodsze pokolenie wyniesie *TYLKO* Mickiewicza.
    Rachunek całkowy nie istnieje i co gorsza różniczki też nie. Z
    matematyki nic nie ma poza pierdołami.

    > Ci "literaci", to miała być jakaś obelga?

    Dlaczego zakładasz że literaci to obelga? Mówię tylko że jeśli jeden
    minister ma wizje rozwoju technicznego a drugi minister ma wizje rozwoju
    tumanistycznego to tego nie da się zrealizować. Typowe dla partii
    opartej o dziadowskie ideologie.

    > Długie dziesięciolecia elity
    > stanowili ludzie wychowani na klasycznych maturach. Takich z greką i
    > łaciną.

    I matematyką? Za moich czasów była obowiązkowa.

    > Ale też i z Mickiewiczem. Ciekawe, że jak to pokolenie zaczęło
    > się wykruszać, to źle się zaczeło dziać również w inżynierii i naukach
    > ścisłych.

    Będzie kłopot żeby udowodnić że to z tego powodu akurat.

    > Działalnośc Wielkiej Deformatorki, to istne szaleństwo. Zachowanie godne
    > słonia w składzie porcelany. Gdybym sobie miał wyobrazić coś jeszcze
    > głupszego, to by było wprowadzenie powszechnego nauczania przedmiotu
    > "materiałoznawstwo", "działalność w zakresie dokonywania wynalazków
    > i odkryć naukowych", czy co tam sobie jeszcze naiwni marzą, by umieścić
    > w programach szkolnych.

    W technikum "metriałoznawstwo" jak najbardzoej było. Z elementami
    krystalografii. Najczęsciej na jakimś przedmiocie z gatunku
    "technologia". Sam byłem wałokowany eutektoidem na wykresie FeC. Ale to
    lata 90te. Na kierunku elektrycznym, żeby była jasność.