  • 81. Data: 2022-12-01 12:58:39
    Temat: Re: Wodor
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Dec 2022 12:50:28 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie dożyjesz, uczestnicząc...

    Nie uczestnicząc ... a coz to za g* emeryturka :-(

    > Mówię że nie musi być jadłodajni.

    No tak, ale wtedy trzeba przygotowac sobie kanapki w domu, a czas leci
    :-)

    > Szybka ładowarka - zależy od potrzeb i zasobów w gotówkę.
    > Ja wolę wolniejsze, ale darmowe. ;-)

    Ciekawe, jak dlugo jeszcze sie utrzymaja ...

    > Nie zawsze muszą być kanapki z 12 obkładami jak codzień, w trasę
    > wystarczy np. z 4. ;-)
    > Obstawiam, że Mirek pracując poza domem, też nie ma tak dobrze na codzień.

    No ale moze sobie zjesc w domu to co lubi i pojechac w trasę :-)

    > Kiedyś auta miały chłodzony schowek w tym celu.
    > Potem je zbabolili i zabrali z nich ten przydatny feature.

    A to w elektrycznych tez nie ma ? :-P

    Tak swoja drogą, to mi kiedys pekła puszka Coli w schowku zwyklym -
    chyba od mrozu w zimie.
    Trzeba ostroznie, bo zaleje cos tam :-(

    J.

  • 82. Data: 2022-12-01 13:10:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-12-2022 o 12:58, J.F pisze:

    > Nie uczestnicząc ... a coz to za g* emeryturka :-(

    Poważnie liczysz, że Ci państwo wypłaci inną? ;-)

    > No tak, ale wtedy trzeba przygotowac sobie kanapki w domu

    A jak zjesz śniadanie w domu to nie poleci, czy o co Ci chodzi?

    , a czas leci
    > :-)

    j.w.

    > Ciekawe, jak dlugo jeszcze sie utrzymaja ...

    To już inny temat.

    > No ale moze sobie zjesc w domu to co lubi i pojechac w trasę :-)

    Toteż tłumaczę Ci, że jedno drugiego nie wyklucza.

    > A to w elektrycznych tez nie ma ? :-P

    Zabrali je już w ice, podobne ze względu na ekologię.
    Pewnie zabierało to 0,000001 l paliwa/na 100 km.

    W bec zabrało by za to podobną ilość, tyle że prądu, więc nie przywrócili.

    W Sportage z 2014 miałem - bardzo za tym wyposażeniem tęsknię.

    > Tak swoja drogą, to mi kiedys pekła puszka Coli w schowku zwyklym -
    > chyba od mrozu w zimie.

    Puszki to ogólnie pomyłka, mówiłem o butelkach pet.

  • 83. Data: 2022-12-01 15:01:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Dec 2022 13:10:48 +0100, Cavallino wrote:

    > Poważnie liczysz, że Ci państwo wypłaci inną? ;-)

    Na prywatną tez trzeba zarobic :-(

    > A jak zjesz śniadanie w domu to nie poleci, czy o co Ci chodzi?

    Sniadanie w pospiechu potrafie zjesc szybko. 5 minut powiedzmy :-)

    > To już inny temat.

    Za to moze ci odpasc argument.

    Chociaz ... pojda firmy w OZE, to moze wrocą ... darmo latem w
    poludnie :-)

    > Toteż tłumaczę Ci, że jedno drugiego nie wyklucza.

    No ale ty lubisz z ketchupem, ale na droge nie smarujesz :-)

    > Zabrali je już w ice, podobne ze względu na ekologię.
    > Pewnie zabierało to 0,000001 l paliwa/na 100 km.

    Dziwne. Na moj gust wystarczy nadmuch z klimy skierowac do schowka, i
    nic sie nie powinno marnowac.
    No chyba, ze schowek chlodzony ekstra - lato czy zima, ma byc 8 stopni
    dla szampana ...

    > W bec zabrało by za to podobną ilość, tyle że prądu, więc nie przywrócili.

    No ale nie ma limitow prądu ... na razie :-)

    Moze jednak to km duzo ujmuje z zasiegu :-)

    > Puszki to ogólnie pomyłka, mówiłem o butelkach pet.

    No, taką puszeczke trzymalem awaryjnie.
    A pet nie peknie?

    J.

  • 84. Data: 2022-12-01 18:37:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.12.2022 o 12:17, J.F pisze:

    > No widzisz - smaczne kanapki w domu, albo mniej smaczne w trasie,
    > bo kupiles sobie elektryka :-P
    > A ekspres do kawy tam chociaz masz ? :-P

    Myślę, że najlepiej jakby ten elektryk był kamperem :-)

  • 85. Data: 2022-12-01 21:58:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 01.12.2022 o 12:23, Cavallino pisze:

    > I to są właśnie te klapki w głowie które trzeba przestawić.
    > Przerwać wyścig szczurów i wieczne spieszenie się wszędzie.

    Ja się nigdzie nie śpieszę - po prostu optymalizuję czas. Wyjazd i
    przyjazd na czas - bez stresu i *strat*.
    Zwiedzać okolice mogę sobie w czwartki jak wracam - czasem robię to inną
    trasą niż zwykle :), ale i wtedy nawet jak jadę 30 minut dłużej to nie
    chciał bym dokładać kolejnych zamiast być wcześniej w domu :)
    Wolę pospać te 30 minut dłużej niż spędzać je w wątpliwych
    okolicznościach przyrody (jak np. na tym GreenWay) na czekaniu/jedzeniu
    czegoś czego nie muszę itp...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 86. Data: 2022-12-01 22:01:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Na emeryturze ?

    Byś się zdziwił jak spokojne życie wiodę :)
    W zasadzie jedynym ziarnkiem grochu w tym wszystkim jest ta jazda ale
    się nie skarżę ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 87. Data: 2022-12-02 08:22:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-12-2022 o 21:58, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > trasą niż zwykle :), ale i wtedy nawet jak jadę 30 minut dłużej to nie
    > chciał bym dokładać kolejnych zamiast być wcześniej w domu :)

    No widzisz - mówię że klapki w głowie.
    Elektryki nie są dla tak upartych, którzy nie jedzą, nie sikają i w
    ogóle nie mogą stracić nawet minuty cennego czasu.

    I nie 30 minut, a góra 10-15.
    Zakładając że zatankować też kiedyś trzeba, to w sumie 0.

  • 88. Data: 2022-12-02 08:28:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-12-2022 o 15:01, J.F pisze:

    > Na prywatną tez trzeba zarobic :-(
    >
    > Sniadanie w pospiechu potrafie zjesc szybko. 5 minut powiedzmy :-)

    Współczuję....
    W ogóle takie życia w wiecznym pośpiechu też.

    Może jednak jak coś przymusi do znormalnienia (zwolnienia tempa), to nie
    będzie to takie złe, a wręcz przeciwnie? ;-)

    > Za to moze ci odpasc argument.

    Przygotowałem się i rozbudowałem pv.

    > No ale ty lubisz z ketchupem, ale na droge nie smarujesz :-)

    Bo nie biorę 8 dodatkowych obkładów, w tym właśnie tych wymagających
    smarowania.

    > Dziwne. Na moj gust wystarczy nadmuch z klimy skierowac do schowka, i
    > nic sie nie powinno marnowac.

    Oczywiście, ale ta klima musi być o promil wydajniejsza i zużyć te
    0,00001 paliwa więcej na chłodzenie schowka...

    Głupota księgowych jest porażająca po prostu.

    > No ale nie ma limitow prądu ... na razie :-)

    No dokładnie.
    Zwłaszcza jak ładujesz na zakupach, to ci to lotto....

    > No, taką puszeczke trzymalem awaryjnie.
    > A pet nie peknie?

    Nie.
    Zamarznie na kamień i nic się nie dzieje.
    Do tego nie trzeba wypić całej zawartości naraz, można zakręcić i pić
    przez kilka dni po trochę.

  • 89. Data: 2022-12-02 10:43:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Dec 2022 08:28:46 +0100, Cavallino wrote:

    > Współczuję....
    > W ogóle takie życia w wiecznym pośpiechu też.

    Nie wiem czy tak bardzo wspolczuc trzeba - wyspany jestem,
    zadowolony z newsow, a ze nie celebruje sniadania, ze jade szybko na
    autostradzie, i ze nie czekam na ładowarkach - to mi jakos nie
    przeszkadza :-)

    I nawet hotdogozercy mi nie przeszkadzają, bo staram sie zatankowac
    dzien wczesniej, na spokojnie :-)

    > Może jednak jak coś przymusi do znormalnienia (zwolnienia tempa), to nie
    > będzie to takie złe, a wręcz przeciwnie? ;-)

    > Przygotowałem się i rozbudowałem pv.

    Czyli kolejny wydatek :-)

> [...]
    >
    > Głupota księgowych jest porażająca po prostu.

    > No dokładnie.
    > Zwłaszcza jak ładujesz na zakupach, to ci to lotto....

    Jak ladowarki przestaną byc darmowe, to przez zakupy nie mozesz
    skorzystac z PV w domu, bo w nocy nie działa :-)

    No przydałyby sie dwie baterie ... a moze jednak wodor ?

    > Nie.
    > Zamarznie na kamień i nic się nie dzieje.
    > Do tego nie trzeba wypić całej zawartości naraz, można zakręcić i pić
    > przez kilka dni po trochę.

    Puszki male, w sam raz na jeden raz, a duza butelka w schowku
    przeszkadza ...

    J.

  • 90. Data: 2022-12-02 10:49:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-12-2022 o 10:43, J.F pisze:

> [...]
    > zadowolony z newsow, a ze nie celebruje sniadania, ze jade szybko na
    > autostradzie, i ze nie czekam na ładowarkach - to mi jakos nie

    Strzeli żyłka to już to nie będzie Twoim problemem, ze się myliłeś....

    > Czyli kolejny wydatek :-)

    Inwestycja z wysoką stopą zwrotu.
    Za kilka lat, jak już to się stanie, będę miał prąd za friko.

    > Jak ladowarki przestaną byc darmowe, to przez zakupy nie mozesz
    > skorzystac z PV w domu, bo w nocy nie działa :-)

    Mogę, pracuję w domu w dzień.
    A na noc mam prosumenta w opłacalnej (starej) wersji.

    > Puszki male, w sam raz na jeden raz,

    Ja piję częściej, ale w mniejszych porcjach.

    > a duza butelka w schowku
    > przeszkadza ...

    W niczym nie przeszkadza.
    Schowek to nie śmietnik, wiec nic poza butelką nie jest w nim potrzebne.