  • Data: 2019-08-08 12:24:32
    Temat: Farnell co się dzieje?
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co się dzieje z Farnellem? Wysłałem zamówienie 01.08 a ono dalej wisi
    jako oczekujące. Wszystko z magazynów żaden Newark czy coś tam.
    Napisałem do nich to mi odpisali, że mają zwiększone zamówienia. Inne
    zamówienie anulowałem tez w tym czasie, potwierdzili mailem i od ponad
    tygodnia dalej wisi jako oczekujące.
    Trochę słabo jak się coś szybko chce domówić.

    --
    pozdrawiam
    MD