eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGenerator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji › Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji
    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do
    identyfikacji
    Date: Tue, 28 Apr 2015 17:41:58 +0200

    W poczciwym generatorze termostatyzowanym OCXO-5 produkcji Omig siedzi sobie
    7-nóżkowy układ hybrydowy o oznaczeniu - jak dobrze odczytałem - Zo2052 lub
    Z02052 (?) a może Zo2o52 (?)
    Ktoś wie co to konkretnie jest i jakiś dokument to tej hybrydy?
    To coś takiego:
    http://i.imgur.com/guIpJ8q.jpg

    Pisałem kiedyś w sprawie tego generatora do OMIGU i dziwnym trafem, do niego
    nie mają żadnej dokumentacji (prócz takiej tabelki w pdf gdzie jest
    zestawienie kilku ich TCXO, GWM-5-1, OCXO-5 i Hiacynta) - zero konkretów.
    Co ciekawe do starszego (niby gorszego) jego brata, czyli GWM-5-1 jest pełna
    dokumentacja książeczkowa wraz ze schematem, a do OCXO-5 nic nie posiadają.
    Spalili czy jak?
    Stąd też trudno wydedukować co to może być konkretnie ten układ hybrydowy -
    jeżeli chodzi o jego zawartość.
    Świta mi, że to może być coś z gatunku hybrydy jaką widać na schemacie,
    który dołączono w rozdziale, w którym opisywano generatory w termostatach, w
    książce
    "Rezonatory i generatory kwarcowe" Barbara Gniewińska, Czesław Klimek WKŁ
    1979r.