  • Data: 2018-01-02 16:35:01
    Temat: [OT] Re: AlphaZero
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > Śmieszny jesteś. Zero rzeczowej dyskusji z twojej strony.

    Rzeczowa dyskusja z twoimi obrazliwymi slowami w mym kierunku ?
    Da sie z czym takim dyskutowac?

    > Używasz mnóstwa słów powszechnie uważanych za obelżywe.

    Zawsze tak rozmawiam z chamami i tchorzami co nie maja krzty odwagi.
    Ty sie do nich zaliczasz niewatpliwie.

    > Szydzisz z innych że są że wsi,

    Sam jestem ze wsi (uczylem sie w I i II klasie przy lampie naftowej) wiec
    _nigdy i nigdzie_ nie kpilem z ludzi ze wsi.
    Mozg ci sie przegrzal i pochrzanily ci sie watki i osoby.
    To twoj kumpel w "kulturze" (s)fir to robil , a ty mu wtorowales.

    > że są komunistami a przynajmniej z Rosji czy innej Ukrainy.

    To prawda. Jestem antykomunista wlasciwie od urodzenia.
    Brzydze sie wszelkimi objawami nie tylko komunizmu ale i
    powszechnego dzis lewactwa.
    Brzydze sie tez ludzmi wyznajacymi takie "wartosci".

    > Ot, mały zakompleksiony troll produkujący mowę nienawiści.

    O wszytsko mnie mozna posadzac, ale na pawno nie o kompleksy :)))

    Nie projektuj swoich fobii/problemow na innych zalosny czlowieczku -
    "luminarzu" polskiej nauki.

    AK