    From: Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Opel Zafira I
    Date: Mon, 25 Jul 2016 09:35:37 +0200

    Czołem!

    Powiększyła mi się rodzina i muszę kupić większe auto.
    Bardzo mi zależy żeby wózek mieścił się ot-tak, bez potrzeby składania
    go. Obiecująco w tej kwestii wygląda Opel Zafira, plus też jesttaki że
    jest 7-mio osobowy a mogą zdarzyć się momenty kiedy trzeba będzie
    pojechać w 6 osób.
    Budżet mam skromny, 10kpln ale widzę że do tej kwoty wybór jest całkiem
    spory. Chciałbym się tylko Was zapytać, jaki silnik wybrać do tego auta.
    Benzyna? Diesel? Roczny przebieg nie będzie raczej wielki, bo do
    dojazdów do pracy mam inny samochód więc kluczowe kryterium tutaj to
    awaryjność.

    Z góry dzieki za wszystkie opinie.

    Pozdrawiam;
    Paweł