    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Opona w drobny mak
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 17 Apr 2018 21:02:42 GMT

    Taka sytuacja. Pojechałem na zmianę opon. Potem 10km w dwie godziny po
    mieście - takie korki nadzwyczajne. Ja nic nie zauważyłem, ale
    niekoniecznie poczułbym spadek ciśnienia.
    Po godzinie kobieta jedzie tym samochodem ok 60km z czego 45 po
    autostradzie. Po zjeździe z autostrady jedzie drogą krajową i tuż tuż (2
    km od domu) przed zjechaniem z niej słyszy hałas, który zmusza ją do
    zatrzymania. Wcześniej nic nie czuła, nie słyszała, ale jest bardzo
    możliwe, że mogła nie czuć np. flaka.
    Zaraz po wyjściu widzi tylnie lewe koło jak na zdjęciu:
    https://imgur.com/z1FY5NE
    Ktoś podjechał z zapasem. Ze starej opony się sypało.
    Nie wierzę w takie przypadki, że akurat po wizycie u wulkanizatora
    przebiła koło.
    Pytanie. Czy nawet kobieta poczułaby że jedzie na flaku?
    Bo nie wiem, czy to końcowy efekt schodzącego powietrza, czy coś innego -
    może dość nagle trzasło.
    I jak powinien się ten wulkanizator zachować, bo mam zamiar go o to
    zapytać. Trzeba kupić co najmniej dwie opony, pewnie felgę i nie wiadomo
    co jeszcze się stało. Mówiła, że jadąc na zapasie słyszała jakieś
    stukanie.
    Jutro się dowiem, czy w oponie są ślady przebicia.