  • Data: 2018-05-15 16:54:29
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-15 o 11:47, BQB pisze:

    > Tylko CDN Optima, to nie tylko jednorazowy koszt, lecz co roku trzeba
    > płacić za oprogramowanie (około 20-30% ceny zakupu).

    Owszem, 20% ceny _ale_ jeżeli chce się m.in. korzystać z najnowszych
    (aktualnych) wersji. Czyli np. w przypadku zmiany przepisów (VAT, moduły
    płacowe, odwrotne obciążenie, itd) lub w przypadku zmiany formatów
    wysyłanych plików VAT-7, JPK, PIT. Albo przy współpracy z e-Sklepem.

    W innym przypadku można poczekać dowolnie dłużej, lecz później
    aktualizacja kosztuje więcej - 30 lub 40%.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam