    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Amerykańska technologia lodówkowa
    Date: Mon, 6 Jul 2015 14:18:53 +0200

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości
> [...]

    >Bo lodówka jest w idealnym stanie !
    >Plastyki białe a nie żółte.
    >Jak czyściłem ją, to musiałem pozabierać te wszystkie plastyki do
    >domu, i po drodze, jak niosłem do samochodu, jeden z nich mi wyleciał
    >(taka spora szuflada) i jak nie jebnie na kostkę na parkingu.
    >No - myślę - rozpadnie się. Skąd - śladu nie ma nawet ani
    >zarysowania...
    >Chłodzi jak głupia (w zamrażarce poniżej -30).
    >Nawet żarówka podświetlająca okienko kostkarki lodu jest oryginalna
    >i działa.Z tego co widzę w internecie nawet można nadal do niej kupić

    Znaczy sie - psuja sie :-)

    >No kuśwa - dlaczego w EU musimy mieć gorzej i drożej ??

    Czekaj czekaj ...
    a) ile kosztowala te 20 lat temu ?
    b) jak widzisz - niepotrzebnie taka droga, wlascicielowi i tak sie
    znudzila.
    c) plastiki i zolkniecie to m.in. sprawa slonca - jesli stala w
    ciemnej kuchni.
    ale i nasze sprzed 20 lat chyba nie takie zle.
    d) chlodzenie ... dopoki sie agregat nie zepsuje, to raczej chlodzi.
    te -20 w zamrazarce to normalne, a -30 pewnie tez wyrobi, tylko
    nie bardzo wiem po co ...
    e) Amane kupil Whirlpool ... ktos tu nie umie interesow robic ?

    Spytaj za 5, 10, 15 lat. Niedawno kupilem lodowke, zobaczymy co warta.
    Przy zakupie proponowali przedluzenie gwarancji do ... cos 5 lat.
    Wysmialem ... zobaczymy kto tu frajer :-)

    A to chyba jeszcze taki numer:
    http://www.portel.pl/forum/read.php?1,559002

    J.