  • Data: 2020-01-13 19:57:39
    Temat: Re: Antena dvb+t
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-13 o 13:53, Kris pisze:
    > Zapytam tutaj bo na grupa telewizja chyba umarła
    > https://allegro.pl/oferta/najmocniejsza-antena-panel
    owa-dvb-t-duo-45dbi-2tv-7888441909?item=7888441909,
    > Używa ktoś tego typu ustrojstwo?
    > Odbierze to programy w odległości ok 40km od nadajnika?

    Śmieć. Mam po prostej ze 30km do Raszyna, gdzie jest jeden z
    mocniejszych nadajników i te pokojowe na zewnątrz jeszcze ok ale w
    środku tylko jeśli jest ponad budynkami i drzewami. U ciebie byłaby
    pewnie cisza.

    Za to siatkowa ustawiona na odwal się (na zewnątrz) mniej więcej w
    kierunku warszawy ;) zbierała całość.