  • Data: 2019-04-15 00:10:00
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-14 o 21:15, Starzec z Gór pisze:

    > Tymczasem na materiale srebrowym pomiar okaże się prawidłowy.
    > Porównywałem!

    Wow! To ja wymiękam w tej materii. Nigdy nie przetwarzałem innego
    materiału niż cyfrowy. "Analogową" fotografię, ciemnię fotograficzną, z
    dzieciństwa pamiętam :-) Zapewne magia tego miejsca spowodowała, że
    teraz z aparatem łażę :-D

    > Spokojnie domykałem dwie działki. I to tylko przy oświetleniu niebieskim.

    Mówisz o analogu? Parę razy robiłem foty koncertowe i leciałem na
    programie A. Nigdy nie zdarzyło się by na niebieskim przepalił.
    Natomiast na "białym" światłomierzu i w trybie ręcznym - to reguła.
    Światłomierz nie miał zastosowania.

    > Przy większych sklepach fotograficznych, często są wypożyczalnie, u mnie na ten
    przykład Fotopanorama prowadzi. Często mają tam ciekawy sprzęt, ale to musisz
    poszukać w swojej okolicy.

    Ok, dzięki. Być może kupę kasy zaoszczędzę nie kupując bubla ;-) Choć
    mam nadzieję, że jednak będzie ten światłomierz tak samo skuteczny jak
    wbudowany w aparat.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek