  • Data: 2018-11-25 06:39:45
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 25 listopada 2018 07:15:21 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    jak sami przychodzą i potrzebują naszej łaski żeby ich wpuścić albo dać pozwolenie na
    pracę.

    > Jestes pewien ?

    Masz jakieś przykłady na istotne statystycznie sprowadzanie ludzi?

    > Urzedowo niby nie sprowadzamy ... a moze jednak
    > okazujemy sie przyjazni jak trzeba pozwolenie na prace czy wize ...
    > a jacys przywaciarze robia reszte.

    Wyłącznie jak widzą w tym swój interes. O, wczoraj okazało się że kibole Cracovii
    nielegalnie przemycają uchodźców przez granicę. Jacy oni przyjaźni, jprdl.

    > Ukraincow w Polsce pelno, a rzad raz mowi ze uchodzcow nie wpusci, a
    > zaraz dodaje ze juz wpuscil - z Ukrainy ...

    I co według Ciebie z tego wynika? Mi wychodzi że to banda kłamców, a samym Ukraińcom
    ani życia nie polepszyli, ani nie pogorszyli.