  • Data: 2018-11-26 01:58:56
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-26, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Zależy jaka drukarka.

    Bardziej jaki materiał. Ogranicznia są zwykle w morfologii / chemii
    materiału. Dotyczy to zresztą nie tylko 3D. Przykładowo, dla okreśłonej
    grupy materiałów, tradycyjnym wtryskiem nie uzyska się nigdy takich
    parametrów jak wtryskiem reaktywnym. 3D też tu nie poradzi.

    Ale np. dla PIM to całkiem możliwe, że właściwości produktu będą
    porównywalne, bo w obu przypadkach może być jeszcze etap spiekania.

    > Widziałem w akcji drukarkę 3D HP Jet Fusion, która wyprodukowała gotową
    > zamkniętą działającą przekładnię.
    > Naprawdę robi wrażenie.

    Jakby to zrobić z podobnej klasy materiału, ale tradycyjną obróbką to
    wytrzymałość / wykończenie powierzchni byłaby lepsza, gorsza, porównywalna?

    --
    Marcin