    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
    Date: Mon, 22 May 2017 06:54:19 -0500

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:ofues6$rir$2@node1.news.atman.pl...
> [...]
    holes/?utm_source=facebook&utm_medium=post-link&utm_
    campaign=ss&utm_term=matt&utm_content&source=ss

    > Też mi się ten pomysł dziwnwy wydaje. Myślałem, że zawieszenie jest
    > potrzebna właśnie na dziury - a tu się okazuje że lepiej działa jak się
    > zablokuje.

    > A tam. Ja często na dzirawych drogach stosuje taktykę "zapieradalać, żeby
    > koła nie zdążyły wpadywać:)"

    Dokładnie tak. Tak samo warto "przeskoczyć" nad torami na nierównym
    przejeździe kolejowym. I pewnie o to właśnie chodzi. Tylko nie wszędzie
    można jechać 100km/h nad dziurami, więc wybrali zmianę char. zawieszenia.