  • Data: 2018-08-10 14:33:14
    Temat: Re: Gąbka przewodząca 2d
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/10/2018 2:26 PM, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > Tak jak w starych wyświetlaczach do kalkulatorów?

    Nie, tam jest jednowymiarowa. Ja potrzebuje nie dośc że dwuwymiarową to
    jeszcze dośc precyzyjna, kulki typowego układu BGA eMMC sa oddalone o
    0.2 mm.

    Tu masz mniej więcej koncepcje:

    https://www.aliexpress.com/item/eMMC-test-socket-to-
    SD-Interface-Nand-flash-pogo-pin-BGA153-169-Reader-C
    hip-Size-12x18mm/32767017325.html

    Nie mam 100% pewności czy tam jest gabka przewodzaca, ale na zdjeciu nie
    widać pinów. Są inne, z mechanicznymi pinami:

    https://www.aliexpress.com/item/eMMC-Reader-test-soc
    ket-with-SD-Interface-Clamshell-Good-quality-BGA153-
    BGA169-Chip-Size-14x18mm-Pitch/32649499500.html