eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGenerator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji › Re: Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji
    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy
    do identyfikacji
    Date: Thu, 7 May 2015 10:50:32 +0200

    Dolam wykluczył, że to ich hybryd. Stwierdzili, że ich to były HLY, HLA.
    Dolam ma plusa, że odpisuje na maile i to szybko - bardzo dobra wizytówka
    firmy!
    W Dolamie (dziś to www.pitow.wroc.pl/) zasugerowano, że to może Telpod
    wykonał.
    Napisałem do DZIADÓW! z Telpodu, który obecnie jest w... Skawinie... bo na
    Lipowek w KRK zrobili sobie muzeum (braci starszych w wierze) z fabryki...
    Nawet doktory nie raczą odpisać, bo skrobnąć 3 zdania w odpowiedzi na moje
    pytanie, to przecież 10h ciężkiej pracy... Nie poważam. Z takim podejściem
    do detalistów nie dziwi nic, że ich szlag trafił. W końcu lepsze tysiące
    detalistów mieć za klienta niż jednego wielkiego hurtowego molocha, który
    jutro może paść i będzie trzeba produkcję zwijać.
    Sam zaś omig też detalistów ma w głębokim poważaniu. Tam nikt nic nie wie,
    może coś mają w archiwach papierowych w piwnicy, ale jak stwierdził rozmówca
    jak ktoś zapłaci 7 zer to można coś szukać... Podali kontakt do człowieka,
    który ponoć brał udział w tym projekcie, ale póki co brak odzewu. Więc jak
    dla mnie pozamiatane.
    Nastała era, że jak coś polskie to w błoto wyp... bo to złe było.
    To, że czegoś już nie ma w obiegu to nie znaczy, że nic nie należy mieć do
    tego czegoś.
    Pracując na różnych serwisach mimo, że nie oferowaliśmy już danego produktu
    od lat zawsze w teczce były zebrane papiery, opisy, schematy do urządzenia
    gdyby ktoś któregoś dnia zwrócił się z pytaniem o muzealny produkt. Dla mnie
    to zawsze jest wizytówka firmy, mamy coś do powiedzienia na temat staroci
    również, a nie że czeski film...
    Tym bardziej, że to był jak dla mnie ich flagowy produkt w tamtych czasach.
    Zapewne dzisiejsze takie "odrodzone" firmy to ludzie z nadania jak w rządzie
    "polskim" czy wszelakich budżetowych instytucjach i nikt nic nie wie...