  • Data: 2020-01-21 12:59:26
    Temat: Re: HD44780 na magistrali CPU przestaje działać
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.01.2020 18:47, J.F. wrote:

    > Daj wolniejszy kwarc/generator zegara.
    > Mozliwe, ze juz sie objawiaja jakies pojemnosci sciezek magistrali.

    Procesor jest w tej chwili taktowany zegarem 4 MHz. Płytki są trzy, o
    powierzchni zbliżonej do kartki formatu B5, połączone taśmą IDC40. PCB
    jednostronne, z dużą liczbą mostków wykonanych kynarem po stronie elementów.

    Czy to możliwe, żeby przy takiej konstrukcji i tej prędkości już
    wystąpiły problemy z pojemnością ścieżek?

    > Bo zakladam, ze skoro czasem dziala, to na dodatkowej plytce nie ma
    > jakiegos zwarcia.

    Jak na razie żadnego nie zauważyłem.