eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Date: Fri, 13 Feb 2009 16:50:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <gn44sj$qq9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    <gn346p$9sb$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82.160.197.217
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1234540243 27465 82.160.197.217 (13 Feb 2009 15:50:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2009 15:50:43 +0000 (UTC)
    X-User: kangyooni
    In-Reply-To: <0...@v...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226733
    [ ukryj nagłówki ]

    mic49 wrote:
    > A sam aspekt ze strony klienta - czy klienci faktycznie odczuwają, że
    > jest to dla nich, czy mają poczucie, że dzwonią do poważnej firmy. Czy
    > raczej jest to dla nich po prostu coś, przez co muszą przebrnąć?


    Niestety wielu klientów ch... strzela jak muszą wysłuchiwać oklepanych
    formułek i jeszcze _płacić_ za to.
    Największe gówno, oparte na urban-legend że o nagrywaniu trzeba
    informować, jest następująca treść: "W trosce o najwyższą jakość usług,
    wszystkie rozmowy są rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz zgody, rozłącz się".
    Nie wiem kto pierwszy to wymyślił i dlaczego obecnie jest to w IVR od
    banków aż do firmy pana Czesia....
    I dlaczego akurat jedna i ta sama sentencja (W trosce...).

    Proponuję więc zdrowy rozsądek. Po co IVR jak ostatecznie połączymy się
    i tak z jednym z 3 stanowisk, po co przedstawiać firmę z nazwy i jej
    misji, po co udostępniać automaty do bajek (oferta firmy odczytana przez
    lektora) - to tylko irytuje.

    A szczytem wszystkiego jest przejście paru poziomów IVR, żeby
    ostatecznie usłyszeć "zajęte".

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: