eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Reply-To: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    <gn3dmg$pos$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Date: Fri, 13 Feb 2009 20:34:37 +0100
    Lines: 36
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090213-0, 2009-02-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 84.10.160.115
    Message-ID: <4995cb5d$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1234553693 84.10.160.115 (13 Feb 2009 20:34:53 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: valhalla.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226736
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MKi" <e...@b...op.pl> napisał w wiadomości
    news:gn3dmg$pos$1@news.onet.pl...
    > Przykład 2 (UPC): trzeba *dwukrotnie* wprowadzić numer klienta
    > (pięciocyfrowy w moim przypadku), swoje odczekać i usłyszeć od
    > konsultantki: jaki jest pana numer klienta?

    To pewnie "kfjatusek" z tej dziedziny, z której trzeba wpisywać zarówno
    datę urodzenia, jak i numer PESEL. Który nie wszyscy wiedzą, ale można
    zastosować na nim daty o 200 lat wstecz i 300 naprzód... (wiek jest
    kodowany w cyfrze dziesiątek miesiąca)

    >> Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy.
    >
    > to może 10 lat temu. No chyba, że jak było wyżej, jest bezpłatny.
    > Ale to kosztuje. Ale przestiż zawsze kosztuje...

    Najgorsze, że odbiorców... Takie idiotele, gdzie "aby powiedzieć -tak-
    powiedz -tak-, aby powiedzieć -nie- zachowaj całkowitą ciszę", gdzie
    często odpowiedź była "nie", ale linia telefoniczna nie zawsze byłą
    czysta i...
    Inny środek, cel chyba podobny... bo ja wiem...?

    >> Inna, że
    >> klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
    >> razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.
    >
    > Otóż to!

    Recepcja - ja bym czasem wolał wybrać, że recepcja, jak nacisnę zero, a
    jak wklepię coś innego, to bez zbędnych popierdółek, bo klientem takiej
    formy raczej nie zostanę zbyt chętnie.

    --
    D4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: