eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak dziala pasek klinowy w CVT › Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
    Date: Wed, 9 Jan 2019 15:44:01 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <q151bg$3so$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
    <yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
    <q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <5c35f2c6$0$3694$426a74cc@news.free.fr>
    <q14to6$2hf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <q14u2g$m27$2@node1.news.atman.pl>
    <5c35fcfd$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 9 Jan 2019 14:44:00 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="3992";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <5c35fcfd$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647938
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-09 o 14:54, Michał Jankowski pisze:

    >>>>
    >>>> Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
    >>>> A może Bosch też głupoty plecie? :)
    >>>>
    >>>
    >>> Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie
    >>> popracował, za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego
    >>> pomysł na pchanie, gdy po ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest
    >>> odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta koncepcja :)
    >>>
    >> Tak właśnie sobie myślałem.
    >> Że cała zabawa w konstruowanie paska który pcha, ma na celu trwałość.
    >> Taki pchający, metalowy, będzie znacznie wytrzymalszy i bardziej trwały.
    >
    > A wszystko dzięki twierdzeniu Gaussa. :)
    >
    > http://wyborcza.pl/7,75400,24338883,matematyka-jedze
    nia-pizzy.html
    >

    No niekoniecznie, tego pchającego paska stalowego nic nie ściska z
    boków, tym bardziej nic nie wygina go w pół-rulon.
    Tutaj siła działająca w kierunku ruchu układa jego segmenty. A dzięki
    temu, że segmenty są płaskie, układają się w sztywną strukturę
    przenoszącą moment obrotowy między kołami pasowymi.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: