  • Data: 2017-06-15 19:09:26
    Temat: Re: Jak jest z wielkością księżyca #2 ? ... a jednak
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-15 o 18:50, Trefniś pisze:

    > Ale, przynajmniej ja, nie do końca rozumiem.
    > Chcesz udowodnić, że wielkość księżyca nie jest _złudzeniem_ optycznym,

    Dokładnie odwrotnie. Chcę UDOWODNIĆ lub OBALIĆ twierdzenie, że księżyc
    potrafi bardzo mocno zmieniać mierzalną wielkość w ciągu dnia lub max
    kilku dni, za co najprawdopodobniej odpowiedzialne są zjawiska
    atmosferyczne i co było często negowane w wątku #1 o tym samym tytule.
    Tam pisałem iż głównie latem to obserwuję lecz dość rzadko.

    Wiele osób zaprzeczyło istnieniu takiego zjawiska.

    Zrobiłem zdjęcie porównawcze. Czy nie dostrzegasz na nim tego o czym
    piszę???

    Wiesz, jeśli pokazuję udokumentowany przypadek a mimo to traktujesz to
    niepoważnie, to raczej nie pogadamy...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek