  • Data: 2018-08-09 20:10:33
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    wowa <w...@g...pl> wrote:

    > A co na to właściciel mieszkania?

    Jeszcze nie wie, sam to odkryłem dopiero parę dni temu, a dopiero dziś na
    100% potwierdziłem. Właścicielka jest skrajnie niekonkretną osobą (a
    właściwie jej matka, która wszystko za nią załatwia, bo sama właścicielka
    wydaje się, i mówię to bez ironii, lekko upośledzona), więc chcę iść do
    nich już z jakimś konkretem. Ogólnie bardzo trudno się z nimi rozmawia,
    obie żyją trochę w swoim świecie.

    Mieliśmy już jedno rozliczenie prądu (płacę zaliczkę na media co miesiąc,
    a ona co pół roku robi wyrównanie) i wyszła niedopłata, ale zrzuciłem to
    na karb klimatyzatora i stale włączonego komputera i dopłaciłem +
    zwiększyliśmy zaliczkę. Teraz widzę, że to wcale nie musiał być komputer
    ani klimatyzacja.