  • Data: 2018-08-09 21:43:31
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Jak juz sie dobrales to zrob na kostkach albo markowych szybkozlaczkach.
    > Jak zidentyfikujesz lewy przewod to go odlacz i okopc troche w plomieniu
    > swieczki, sciane tez troszke okopc. Bedziesz mial wytlumaczenie dlaczego
    > otworzyles. Jak Ci bedzie potem przeszkadzalo to gumka do scierania
    > olowka sobie sadze zetrzesz.

    No tak... tylko do tej pory mogłem spać spokojnie, że w razie czego nikomu
    nie kłamię i nikt nie dojdzie, że coś było kombinowane (bo nie było). Jak
    zacznę kombinować to tak naprawdę pozbawię się jednego argumentu -- że nie
    ruszałem instalacji. Jak poprawię, to wykonawca będzie mógł się wyprzeć,
    powiedzieć że było grzebane i on umywa ręce. Nie chcę tego. Tym bardziej
    że ja chcę nie tylko zlokalizować ten upływ, ale przede wszystkim odzyskać
    pieniądze za prąd.

    Z drugiej strony mieszkanie w domu ze spieprzoną instalacją też jest takie
    sobie... no ale mieszkam tu już rok, ta puszka jest zimna, więc jakoś to
    działa. Wiem że to słabe podejście, ale chyba nie mam wyboru...