  • Data: 2020-05-19 06:02:44
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2020 o 02:13, Marcin Debowski pisze
    > Większość współczesnych usb-c pozwala na pobór dużo większego prądu (i
    > mocy, bo napięcie też może być wyższe) niż standardowe usb 3.0, więc na
    > ogół nie ma osobnego zasilania. MZ. jak korzystasz z gniazda usb-c to i
    > kilka zewnętrznych dysków to udżwignie.
    >
    > ...ale to co idzie przez usb-c z laptopa powinno starczyć na parę dysków.
    I to jest odpowiedź, na którą czekałem, bowiem już wczoraj o 17:17 pytałem:
    "Czy nie bywają huby podłączane do USB Type-C aktywne lub czy one już "z
    definicji" są aktywne? "
    Pewnie moje sformułowanie "z definicji aktywne" było mało precyzyjne,
    ale właśnie chodziło mi
    o to, o czym piszesz,

    ywny-czy-pasywny-jak-wybrac/2114/
    > Mylisz przedłużacz z hubem. To 2 równe urządzenia.
    Nie pomyliłem, tylko podałem link do  błędnej strony. Miałem podać link
    do strony:
    https://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-h
    ub-usb-aktywny-czy-pasywny-poznaj-roznice.bhtml
    Sorry, spowodowałem zamieszanie.

    > To jak będziesz miał następnym razem pytanie, to proponuje, napisz takie
    > zatrzezenie, że nie intersują cię logiczne argumenty i wiedza, a chcesz
    > dostać co chcesz bo tak i już. Nikt nie będzie wtedy przekonywał
    Z tym się nie mogę zgodzić, bo napisałem to _w wyniku dyskusji_ z Uncle
    Pete, w której mnie nie przekonał.

    Ale przyznaję, że mnie poniosło, za co Ciebie i przede wszystkim Uncle
    Pete, przepraszam.

    Dla mnie to koniec tematu. Dziękuję za wszystkie posty.