  • Data: 2020-05-19 09:53:04
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-19, User <n...@s...com> wrote:
    > W dniu 19.05.2020 o 02:13, Marcin Debowski pisze

    > I to jest odpowiedź, na którą czekałem, bowiem już wczoraj o 17:17 pytałem:
    > "Czy nie bywają huby podłączane do USB Type-C aktywne lub czy one już "z
    > definicji" są aktywne? "
    > Pewnie moje sformułowanie "z definicji aktywne" było mało precyzyjne,
    > ale właśnie chodziło mi
    > o to, o czym piszesz,

    ywny-czy-pasywny-jak-wybrac/2114/
    > Nie pomyliłem, tylko podałem link do  błędnej strony. Miałem podać link
    > do strony:
    > https://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-h
    ub-usb-aktywny-czy-pasywny-poznaj-roznice.bhtml
    > Sorry, spowodowałem zamieszanie.

    > Z tym się nie mogę zgodzić, bo napisałem to _w wyniku dyskusji_ z Uncle
    > Pete, w której mnie nie przekonał.
    >
    > Ale przyznaję, że mnie poniosło, za co Ciebie i przede wszystkim Uncle
    > Pete, przepraszam.
    >
    > Dla mnie to koniec tematu. Dziękuję za wszystkie posty.

    Nie, czekaj :) Ponieważ zachowałeś się bardzo elegancko, to postanowiłem
    przetestować huby usb-c, które mam i najwyraźniej nie jest to do
    końca prawda, co wczesniej napisałem. To "nie do końca dotyczy" huba bez PD.
    Mam taki jeden i gdy podłączyłem go do Dell'a XPS, to nawet dwa dyski na
    tym nie poszły.

    Nie wiem, czy to kwestia hub'a czy owego Dell'a.

    Natomiast drugi model hub'a, który mam jest z PD. Tam też dwa dyski nie
    poszły, ale jak wpodłączyłem go przez PD do powerbanku to już jak
    najbardziej, dyski poszły. Wnioski są MZ takie:

    1) sprawdź swojego laptopa, czy gdzies w instrukcji stoi, że to złącze
    usb-c może dostarczać większy prąd.

    2) lepiej celuj w huby, które mają to usb-c PD i ewentualnie dopytaj
    sprzedawcy, czy to może służyć jako złącze do zasilenia huba.

    Teraz dla odmiany, ja przepraszam za wprowadznie w błąd.

    --
    Marcin