  • Data: 2020-05-19 11:46:12
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie poszukaj pod usb-c PD bo jest tego sporo i może znajdziesz
    > coś lepszego.

    Poszukam, ale jeśli nie znajdę to jeszcze mam taki pomysł żeby kupić
    AKTYWNY hub USB,
    ale podłączany do USB-A. Dałoby mi to chociaż zwiększenie portów USB do
    podłączenia
    dysków zewnętrznych bez ich własnego zasilania zewnętrznego. Wiem, że
    transfer byłby
    wolniejszy, ale nie to jest dla mnie najważniejsze.