  • Data: 2017-06-09 14:55:56
    Temat: Re: Jaki konsumencki sprzęt sieciowy?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Poki co zamowilem do pracy ZyXEL-a WAP-3205, przyjdzie w poniedzialek...
    >zobaczymy jak to sie sprawdzi. Jak sie sprawdzi to kupie takiego tez do
    >domu.

    Ja używam ubiquiti AC-LR zarówno w domu jak i w firmie, ten akurat model
    kosztuje około 500pln/brutto
    ale w grupie UniFi jest sporo produktów i są tez nasze ale np bez 5GHZ.
    Maja kontroler do zarządzenia wszystkimi APekami z jednego miejsca,
    wspierają multissid oraz VLAN`y i POE(przez przelotkę/lub dołączony
    zasilacz) wersja PRO ma pełne POE.
    Sam kontroler daje fajne rozeznanie co sie dzieje w sieci WIFI.

    BUNIEK